Skip to main content Skip to search

Osnivanje i registracija sportskog udruženja (kluba, društva)

– OSNIVANJE SPORTSKOG UDRUŽENJA (SPORTSKOG KLUBA), SPORTSKOG DRUŠTVA ILI SAVEZA –

  • Na osnovu dostavljenih informacija i planiranih aktivnosti, proveravamo dostupnost i ispravnost željenog naziva na sajtu APR

  • Pomoć pri izboru adekvatnih i dozvoljenih sportskih grana kao i određivanje registracione šifre delatnosti

  • Prema željenim ciljevima, dajemo savet i ideje za što preciznije formulisanje statusa članova udruženja

Dokumenta koja izrađujemo/popunjavamo:

  1. Osnivački akt

  2. Zapisnik sa osnivačke skupštine

  3. Odluke o izboru i imenovanju zastupnika kluba

  4. Statut

  5. Prijava za osnivanje

  6. Prijava za registraciju naziva (opciono)

  7. Uplatnice za potrebne APR takse

  8. OP obrazac

Ukoliko želite, postupak fizičkog odnošenja i predaje dokumentacije u Agenciju za privredne registre takođe radimo mi, dok rešenje o osnivanju kao i dodeljeni PIB, stižu na Vašu zahtevanu adresu. Takođe, možemo Vam pomoći pri izboru budućeg izgleda pečata kao i njegovoj izradi nakon osnivanja, po najpovoljnijoj ceni, u saradnji sa poznatim i proverenim poslovnim partnerom koji se bavi izradom pečata.

Klijentima se daju i upustva za dobijanje / kupovinu kvalifikovanog elektronskog setifikata, koji je potrebno da zastupnik poseduje radi potpisivanja finansijskih izveštaja.

Cena naše usluge iznosi 10.000 RSD.

– PREGLED TROŠKOVA OSNIVANJA UDRUŽENJA –

Vrsta troška

Iznos u RSD

APR taksa

4.900

Overa osnivačkog akta u sudu ili opštini (okvirno)

2.000

Izrada pečata (i štambilja) (okvirno)

1.700

Overa OP obrasca  u sudu ili opštini (okvirno)

1.000

Otvaranje računa u banci – uglavnom besplatno ili su jako niski troškovi

0

Cena naše usluge

10.000

TOTAL

19.600

Uz uslugu osnivanja dobićete i VAŽNE savete i informacije vezane za početak poslovanja koje će biti u skladu sa Zakonom o sportu i Zakonom o računovodstvu.

Klijentima će se obezbediti primeri prateće sportske dokumentacije potrebne za ispravno poslovanje, a to su Knjiga članova, Knjiga odluka, Pravilnici, Upisnica, Memorandum i slično.

Klijentima se daju i upustva za dobijanje / kupovinu kvalifikovanog elektronskog setifikata, koji je potrebno da zastupnik poseduje radi potpisivanja finansijskih izveštaja.

Naši klijenti su sa teritorije cele Srbije, odnosno postupak osnivanja i pružanja knjigovodstvenih usluga je moguć na daljinu, bez dolaska u Beograd.

Za dodatne informacije, možete poslati mejl na office@adviser.rs ili nas pozvati na sledeće brojeve telefona: 011/4064-035 i 060/7300-116.